Az új évre készülőben barátaimmal egy vízió bulit tartottunk. Strukturált buli volt, kérdéseket válaszoltunk meg párban és együtt összegeztünk. Arra gondoltam, hogy közkinccsé teszem a kérdéseket, hátha valaki tud belőle profitálni.

Minden kérdésnél arra kérdezek, hogy mi történt vagy mit teszek (pl. "mi gyakorolta rám a legnagyobb hatást?"), de ez a kérdés csak úgy dramatikus, úgy vezet mélyre, ha hozzátesszük, hogy "kivé, mivé váltam ezáltal?". Az utolsó négy kérdés kiegészül azzal, hogy "Adj neki nevet!". Ezekben az esetekben egy-egy nevet választottunk annak, amivé gondoltuk, hogy válunk. Ez lehet egy szerep, de lehet egy kép is. A többi kérdéshez is hozzáfűzhető.

Elmúlt év

  • Mi gyakorolta rám a legnagyobb hatást kívülről és mivé lettem ez által/hogyan reagáltam?

  • Mi gyakorolta rám a legnagyobb hatást belülről és mivé lettem ez által/hogyan reagáltam?

  • Mi az, amit otthagyok a múlt évben magamból és mi leszek ezáltal?

  • Mi okozta a legnagyobb kínt és hogyan reagáltam/mivé váltam?

  • Ami a legszokatlanabb volt magamban és mit tettem vele, mivé tett engem?

  • Mi volt a legnagyobb teremtő erő bennem?

Jövő év

  • Amit biztosan folytatok, és mivé válok ezáltal?

  • Milyen külső hatásnak szeretném kitenni magam és kivé válok ezáltal?

  • Ami nincs és amit létre fogok hozni. Mivé, kivé válok ezáltal? Adj neki nevet! 

  • A jövő évben ez lesz a kreatív központom. Az a hely, ahol az alkotás folyik bennem. Ez egy belső tér, hely, mozgás lehet. Adj neki nevet! 

  • A melót ez a részem fogja elvégezni. Az a részem, amelyik megdolgozik az céljaimért, az eredményekért, amelyik kitartóan halad előre. Adj neki nevet! 

  • A jövő évben erre a belső hangra fogok hallgatni. Arra, aki igazán támogat, aki igazán ismer és ha rá hallgatok, akkor jó irányba mennek majd a dolgok. Adj neki nevet! 

A bejegyzés trackback címe:

https://pantharei.blog.hu/api/trackback/id/tr264683104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása